Σήμερα είναι Τετάρτη. Τα προηγούμενα posts μου είχαν γραφτεί σε διαφορετικές ημερομηνίες από αυτή που ανέβηκαν εδώ. Κατάφερα να βρώ τελικά το καλώδιο του παλιού μου dial up modem για να μπαίνω έστω και λίγο στο blog η να κατεβάζω και τίποτα αναγκαίο.
Τι έχει γίνει μέχρι σήμερα? Σας έχω περιγράψει την κατάσταση μέχρι την Παρασκευή. Την Παρασκευή λοιπόν έκανα το τρίτο συνεχόμενο τηλεφώνημα. Άλλα 20 λεπτά στην αναμονή. Αυτή τη φορά το σήκωσε γυναίκα. Ευγενέστατη μπορώ να πω. Με έβαλε βέβαια κάνα δυό φορές στην αναμονή όπως όλοι. Αυτή τη φορά λοιπόν μου είπε μία από τα ίδια, ότι βλέπει το αίτημα μου, ότι έπρεπε να με είχαν καλέσει τηλέφωνο πράγμα που δεν έκαναν και ότι επίσης το μόνο που μπορούσε να κάνει είναι να προωθήσει την αίτηση μου για βλάβη και να προσπαθήσει να με ξανακαλέσει την ίδια μέρα. Πράγμα που επίσης δεν έγινε. Το πρόβλημα δεν λύθηκε ποτέ και τα νεύρα μου τσατάλια. Την επόμενη το πρωί ξαναπαίρνω τηλέφωνο για να μου πούνε ότι μάλλον πρέπει να ξανά-επικοινωνήσω την Δευτέρα μιας και τα αιτήματα βλάβης στον ΟΤΕ παίρνουν 3 μέρες στον ΟΤΕ κι εγώ την δήλωση την έκανα Τρίτη Βραδάκι.
Βέβαια κάποια πράματα έχουν και τα όριά τους και τα δικά μου τα νεύρα εκείνο το weekend είχαν ξεπεράσει τα όρια τους άπειρες φορές. Τέτοια κοροϊδία κατ-επανάληψη δεχόμουν για πρώτη φορά. Ως τότε έμπαινα στο internet με το καλό μου κινητό με Opera mini και to Wind Plus Non-Stop σε λειτουργία (με 3.49 ευρώ το μήνα απεριόριστο wap internet). Κάπου εκεί άρχισα τις αλχημείες μου και έκανα το non stop να δουλεύει και στο pc μου και να μπορώ να κάνω κάποια βασικά πράματα (μη φανταστείτε πολλά, το msn να δουλεύει και άντε και καμιά σελίδα να βλέπω… στο blog δε μπορούσα να μπω. Ούτε και να κατεβάσω αρχεία μεγαλύτερα του 1ΜΒ.
Μπορούσα όμως να ψάξω για άλλες παρόμοιες καταστάσεις με την δικιά μου και να φρίξω. Έκανα και λογαριασμό στο adslgr.com και άρχισα να ψάχνω εκεί για την βοήθεια που δεν μου παρείχε ούτε η Forthnet ούτε ο ΟΤΕ.
Στο πρόβλημα που είχα βρήκα τι έφταιγε πολύ εύκολα και ποιος είναι υπαίτιος (ο οποίος είναι όντως ο ΟΤΕ). Μέσω ενός μακροσκελέστατου post στα forum τους το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ. Το θέμα είναι ότι ανακάλυψα ότι εξαπατήθηκα από την Forthnet όσων αφορά την κάλυψη του ιδιόκτητου δικτύου της. Κάπου εκεί ήταν που άρχισα να γράφω την καταγγελία την οποία και έστειλα την επόμενη στην Ε.Ε.Τ.Τ. .
Προτού βέβαια την στείλω είπα να πάρω τηλέφωνο ο ίδιος στον ΟΤΕ στο 121 και να δηλώσω την βλάβη και ώ μα τι έκπληξη. Με ρωτάει «Έχετε πρόβλημα με την ADSL σας» του λέω ναι και μου απαντάει ότι πρέπει να καλέσω τον παροχό μου και όχι αυτούς… και του εξηγώ ότι το έχω κάνει και ότι το έχουν δηλώσει δυό φορές και δεν έχουν κάνει τίποτα. Και μου λέει ότι αυτός δεν βλέπει να έχουν συνενοηθεί για την γραμμή μου με την Forthnet και ότι αν ήταν όντως πρόβλημα δικό τους θα έπρεπε κατευθείαν να τους ενημερώσουν. Κατευθείαν λοιπόν έστειλα την Καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. μέσω email και σας την παραθέτω στο επόμενο blog entry…
1 σχόλιο:
oti plironeis pairnis xa xa xa....
Δημοσίευση σχολίου